پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید محمدتقی آل هاشم

پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید محمد تقی آل هاشم:

آیت الله سیدمحمدتقی آل هاشم امام جمعه موقت تبریز با بیان اینکه مشی و منش شهیدان رجایی و باهنر در طول تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان اسوه و الگوی خدمتگزاران نظام شناخته شده است، افزود: دولتمردان با الگو قرار دادن این شهدا می توانند رضایت خلق و خدا را کسب کنند.

 

به گزارش ایرنا ، آیت الله سیدمحمدتقی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز یادآوری کرد: هشتم شهریور سالروز شهادت این 2 چهره بزرگ اندیشمند، مخلص و دلسوز نظام است که منافقان با ترور آنها چهره کثیف خود را بیش از پیش نمایان کردند.
وی با اشاره به ساده زیستی شهید رجایی تاکید کرد: مسؤولان و مدیران باید ویژگی های این شهید بزرگوار را سرمشق فعالیت های خود قرار دهند.
خطیب جمعه تبریز خطاب به دولتمردان گفت: مسؤولان باید با تبعیت از راه و آرمان و هدف این شهیدان بزرگوار در امنیت، رفاه و آسایش اجتماعی مردم تلاش کنند.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای هیات دولت، از دولتمردان خواست هفت اولویت مورد تاکید رهبر انقلاب ( سیاست های اقتصاد مقاومتی، برنامه ششم توسعه، امنیت، فرهنگ، سیاست خارجی و فضای مجازی و علم و فناوری ) را جامه عمل بپوشانند.
امام جمعه موقت تبریز با اشاره به فرا رسیدن 10 شهریور روز بانکداری اسلامی ، از مدیران بانک ها خواست مسائل شرعی را رعایت و بیشتر دقت کنند.
آیت الله آل هاشم با اشاره به سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ارتش جمهوری اسلامی در روز دهم شهریور سال 1387 اظهارکرد: قرارگاه پدافند هوایی حراست از آسمان و تمام مراکز حساس و حیاتی را به عهده دارد و همواره آماده مقابله با هرگونه تهدیدات هوایی است.
امام جمعه موقت تبریز با بیان اینکه امروز پدافند هوایی همانند چتری امن، از آسمان کشور حراست می کند، گفت: آسمان ایران برای دشمنان ناامن است.
وی با اشاره به روز پزشک و روز داروساز و گرامیداشت 2 دانشمند بزرگ ابوعلی سینا و زکریای رازی، از مسئولان وزارت بهداشت و درمان خواست توجه بیشتری به طب سنتی و اسلامی داشته باشند.

 

اخبار مرتبط:

خبرگزاری بسیج (آدربایجانشرقی):شهیدان رجایی و باهنر الگوی اقدام و عمل بودند

خبرگزاری تسنیم :دولت به توصیه‌های ‌رهبری ‌د‌رباره "اقتصاد مقاومتی" ‌و "فرهنگ" توجه جدی کند

خبرگزاری فارس :آسمان ایران برای دشمنان ناامن است/ ضرورت تحقق بانکداری اسلامی

تابناک آدربایجانشرقی:دولتمردان ساده زیست باشند

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا):فرزندان خود را به کتاب‌خوانی تشویق کنید

 پایگاه اطلاع رسانی آناج:دولت باید به اقتصاد مقاومتی بیش از این توجه کند

 پایگاه خبری وقت نیوز :مدیران شهیدان رجایی و باهنر را سرمشق قرار دهند

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

ارسال در تاريخ 5 / 6 / 1395برچسب:, توسط میثم