پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید محمدتقی آل هاشم

پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید محمد تقی آل هاشم:

امام جمعه موقت تبریز با بیان این‌که اقتصاد مقاومتی زمینه ساز توسعه پایدار کشور است، گفت: با پرهیز از شعارزدگی برای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش های لازم باید میان مردم و مسؤولان صورت گیرد.

 

آیت الله سید محمدتقی آل هاشم، امام جمعه موقت تبریز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با بیان این‌که ضروری است در برابر تهدیدات خارجی، اقتصاد کشور مقاوم و قدرتمند باشد، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی و مؤلفه های آن می تواند این مهم را محقق کنند.


وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، ابراز داشت: تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو همدلی و همزبانی مسؤولان و ملت است، مسؤولان با اعتماد به مردم و جلب اعتماد ملت بزرگ ایران در تحقق مسأله مهم اقتصاد مقاومتی تسریع بخشند.
امام جمعه موقت تبریز مردم و حضور آن ها در عرصه اقتصادی را یکی دیگر از مؤلفه های اقتصاد مقاومتی دانست و اذعان داشت: مسؤولان باید به این باور دست پیدا کنند که اقتصاد مقاومتی تنها با حضور مردم در عرصه تولید و مصرف تولیدات داخلی تحقق خواهد یافت.
وی با اشاره به تجربه حضور ملت ایران در عرصه های مختلف انقلاب و کشور اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: در هر جایی که مردم شریف ایران حضور پر شور و با انگیزه ای داشتند شاهد رشد، ترقی و انجام هر چه بهتر امور و کارها بوده ایم.
آیت الله آل هاشم اقتصاد نفتی را از آسیب های بزرگ اقتصاد کشور دانست و وابستگی به آن را سبب آسیب پذیری کشور در برابر تهدیدات خواند و افزود: اقتصاد مقاومتی بستر اصلی برنامه ریزی های آینده کشور در حوزه اقتصاد است.
وی اقتصاد مقاومتی را سیاست توسعه پایدار کشور دانست و ابراز داشت: مشکلات اقتصادی کشور، اشتغال و ازدواج جوانان با جدی گرفتن اقتصاد مقاومتی رفع خواهد شد، نظام اقتصادی کشور باید بر پایه مؤلفه های اقتصاد مقاومتی شکل گیرد و در برابر تهدیدات قدرتمند باشد.
امام جمعه موقت تبریز با تأکید بر این‌که اقتصاد مقاومتی با شعار محقق نمی شود، گفت: سیاست های اقتصاد مقاومتی راهکار اصلی مقابله با بحران‌های اقتصادی در جامعه است، چندین سال است که رهبر معظم انقلاب هر سال را با نامی مزین می فرمایند و امسال را نیز سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامگذاری کردند تا اقتصاد مقاومتی در عمل تحقق یابد.

وی ادامه داد: نامگذاری امسال پیامی برای همه افرادی است که دلسوز نظام بوده و به دنبال رفع مشکلات اقتصادی کشور هستند؛ مسؤولان باید در حوزه اقتصاد مقاومتی، به صورت عملی وارد شوند و اقدام صحیح و مناسب داشته باشند و تنها نباید به عملکردهای ستادی اکتفا کنند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

ارسال در تاريخ 15 / 1 / 1395برچسب:, توسط میثم