مرید حضرت آیت الله سید محمد تقی آل هاشم:

خبرگزاری مهر: امام جمعه موقت تبریز 12 فروردین را روز پیروزی حزب الله بر دشمنان دانست و گفت: مردم ایران در این روز حکومت حق را برای خود انتخاب کردند.

به گزارش خبرنگار مهر در تبریز، آیت الله سید محمد تقی آل هاشم در خطبه های این هفته نماز جمعه تبریز با اشاره 12 فروردین روز جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: مردم مسلمان ایران در این روز به صورت کاملا آگاهانه به پای صندوق های رای رفتند و جمهوری اسلامی را به عنوان حکومت الله برای این سرزمین انتخاب کردند.

آیت الله آل هاشم افزود: ملت های منطقه امروز با الهام گرفتن از پیام امام خمینی(ره) و ملت مجاهد ایران علیه حکام ظالم خود به پا خواسته اند.

وی تاکید کرد: دشمنان اسلام سعی داشتند سوریه را که در خط مقدم مبارزه با استکبار و صهیونیسم قرار دارد به نا امنی بکشند که با هوشیاری ملت مسلمان این کشور و حضور به موقع آنها در صحنه تمامی نقشه های شیاطین بزرگ خنثی شد.

مردم در روز طبیعت موازین شرعی را رعایت کنند

امام جمعه موقت تبریز گفت: مردم مسلمان ایران در روز طبیعت و هنگام حضور در فضاهای عمومی و خارج از منزل باید حدود موازین شرعی را رعایت کنند.

آیت الله سید محمد تقی آل هاشم اظهار داشت: حفظ محیط زیست، مراقبت از طبیعت و اموال مردم و رعایت بهداشت عمومی در روز طبیعت باید مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه موقت تبریز همچنین به اهمیت حفظ بهداشت و سلامتی انسان در دین اسلام اشاره کرد و از مسئولان حوزه سلامت کشور خواست در جهت افزایش سطح سلامت مردم بیشتر تلاش کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار امیدواری کرد با نامگذاری امسال با عنوان جهاد اقتصادی و تلاش مسئولان نظام شاهد رشد و رونق اقتصادی در کشور باشیم.

آل هاشم با اشاره به اهمیت کتابخوانی و ترویج آن به ویژه در میان کودکان اظهار داشت: والدین باید با توجه به اهمیت کتابخوانی در رشد فکری آینده سازان این کشور کودکان خود را بیشتر با کتاب مانوس کنند. 



 مرید حضرت آیت الله سید محمد تقی آل هاشم:

آیت الله'سيد محمدتقي آل هاشم' امام جمعه موقت تبريز در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه تبريز اظهار داشت: حفظ محيط زيست، مراقبت از طبيعت و اموال مردم و رعايت موازين شرعي و بهداشت عمومي در روز طبيعت نيز بايد مورد توجه قرار گيرد. وي همچنين اظهار اميدواري كرد؛ با نامگذاري امسال با عنوان جهاد اقتصادي و تلاش مسوولان نظام شاهد رشد و رونق اقتصادي در كشور باشيم. وي با اشاره 12 فروردين، روز جمهوري اسلامي، يادآور شد: مردم مسلمان ايران در اين روز به صورت كاملا آگاهانه به پاي صندوق هاي راي رفتند و جمهوري اسلامي را به عنوان حكومت الله براي اين سرزمين انتخاب كردند.

آيت الله آل هاشم اظهارداشت:ملت هاي منطقه امروز با الهام گرفتن از پيام امام خميني(ره) و ملت مجاهد ايران ضد حكام ظالم خود بپاخاسته اند.

وي تاكيد كرد: دشمنان اسلام سعي داشتند سوريه را كه در خط مقدم مبارزه با استكبار و صهيونيزم قرار دارد به ناامني بكشند كه با هوشياري ملت مسلمان اين كشور و حضور به موقع آنها در صحنه نقشه هاي شياطين بزرگ خنثي شد.

خطيب جمعه تبريز همچنين با اشاره به اهميت كتابخواني و ترويج آن به ويژه در ميان كودكان اظهار داشت: والدين بايد با توجه به اهميت كتابخواني در رشد فكري آينده سازان اين كشور كودكان خود را بيشتر با كتاب مانوس كنند.

امام جمعه موقت تبريز همچنين به اهميت حفظ بهداشت و سلامتي انسان در دين اسلام اشاره كرد و از مسوولان حوزه سلامت كشور خواست در جهت افزايش سطح سلامت مردم بيشتر تلاش كنند.

 

 



  مرید حضرت آیت الله سید محمد تقی آل هاشم:

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید‌محمد‌تقی آل‌هاشم، امام جمعه موقت تبریز، امروز در جمع طلاب حوزه های علمیه تبریز با اشاره به کشتار بی رحمانه مردم بحرین از سوی آل سعود و آل خلیفه اظهار داشت: وهابیت از صدور آرمان های امام راحل، شهدای انقلاب اسلامی و آموزه های ائمه اطهار(ع) در دیگر ممالک اسلامی هراس دارند.
وی بر ارتباط قوی میان انقلاب اسلامی ایران و انقلاب مهدوی تأکید کرد و بیداری مسلمانان جهان علیه دنیای کفر را از برکات وجودی ولایت فقیه دانست.

آیت الله آل هاشم با تأکید بر جایگاه ولایت‌فقیه در نظام اسلامی ایران گفت: اقتدار امروز ایران اسلامی نیز در گرو اطاعت از ولایت فقیه است، پیروی از ولی‌فقیه و عدم توجه به عوام فریبی و شیطنت دشمنان موجب دستیابی به دستاوردهای بزرگی شده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران الگوی دیگر کشورهای اسلامی شده است، افزود: استکبار جهانی نمی‌تواند مانع نفوذ نور انقلاب اسلامی ایران در جهان شود، امروز شاهد فجری دیگر از انقلاب اسلامی ایران هستیم که حرکت پرشتاب کشور را به سمت اقتدار و قدرت را موجب شده است.

امام جمعه موقت تبریز بصیرت دینی و سیاسی مردم ایران را موجب اقتدا و سرافرازی روز افزون دانست و ادامه داد: ثبات و اقتدار ایران اسلامی هر سال به برکت این بصیرت و تبعیت از ولایت فقیه افزایش می‌یابد.

وی در ادامه با بیان اینکه ملت ایران با روحیه حق‌یاوری و دین داری انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساندند، گفت: نهضت اسلامی مسلمانان دیگر ممالک اسلامی نیز نشأت گرفته از بصیرت دینی ملت ایران است.