پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید محمد تقی آل هاشم:

امام جمعه موقت تبریز گفت : زلزله غرب کشور داغ بزرگی بر دل مردم ایران گذاشت اما هم وطنان با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود وحدت و همدلی خود را به جهان نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آیت‌ الله سید محمد تقی آل‌هاشم امروز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز افزود : زلزله دلخراش استان امام جمعه موقت تبریز:کمک به زلزله زدگان ، نماد وحدت ملیکرمانشاه و سرپل ذهاب مصیبتی بود که دل همه را به درد آورد و امیدواریم مردم سراسر کشور لوازم و وسایل مورد نیاز زلزله زدگان این خطه از کشورمان را فراهم کنند.
خطیب موقت نماز جمعه تبریز در بخش دیگری از خطبه ها سالگرد ارتحال علامه جعفری را تسلیت گفت و افزود:علما و فقهایمان نعمت بزرگ و افتخار برای عالم اسلام و منطقه هستند و برای بزرگداشت این عالم بزرگوار اول آذر به همت دانشگاه هنر اسلامی کنگره ای در مصلای حضرت امام خمینی ره برگزار خواهد شد.
وی سالگرد آزادسازی سوسنگرد را نیز گرامی داشت و گفت: عامل پیروزی در این نبرد و آزاد سازی سوسنگرد وحدت نیروهای مسلح اعم از سپاه و ارتش و بسیج ،جهاد سازندگی و عشایر غیور بودند.
آیت الله آل هاشم همچنین هفته بسیج را فرصتی برای قدردانی از زحمات بسیجیان بیان کرد و ادامه داد : بسیج از آغاز انقلاب در حفظ ارزشها و پاسداشت دستاوردهای انقلاب میدان داری کرده است.
امام جمعه موقت تبریز به هفته  وقف نیز اشاره کرد و گفت: وقف سنتی پسندیده و حسنه جاریه است که مصارف مخصوصی دارد و آثار نیک آن واقفش را پس از مرگ نیز بهره مند می کند.
وی در ادامه خطبه ها با تاکید بر ضرورت استفاده از جوانان مومن و انقلابی در اداره کشور خاطرنشان کرد : باید مسئولان با اعتماد به جوانان که تضمین‌کننده انقلاب هستند ، امور کشور را به دست آنها بسپارند.



پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید محمد تقی آل هاشم:

خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه۲۶ آبان تبریز به امامت آیت الله سید محمدتقی آل هاشم امام جمعه موقت تبریز