تاريخ : 28 / 7 / 1394برچسب:, | 13:57 | نویسنده : میثم

پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید محمد تقی آل هاشم:

حوزه/ استاد حوزه تبریز، گفت: رد اوامر و فرمایشات مقام معظم رهبری در حقیقت رد دستور امام زمان(ع) است و به معنی بی بصیرتی و عدم اطاعت پذیری از ایشان است، چرا که حضرت آیت الله خامنه ای، نائب امام عصر(ع) هستند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» در تبریز، آیت الله سید محمد تقی آل هاشم، ظهر امروز در جمع عزاداران حسینی تبریز با تسلیت ایام سوگواری حضرت سیدالشهداء (ع)، گفت: قیام امام حسین(ع)موجب احیاء اسلام و ارزش های دینی شد.

وی، با بیان اینکه، خون شهداء انقلاب و هشت سال دفاع مقدس در ادامه عاشورا موجب حفظ و تداوم عاشورا شد، گفت: نباید خون شهداء اسلام و انقلاب پایمال شود.

امام جمعه موقت تبریز با بیان اینکه ماه محرم جزو ماه های حرام است، گفت: اجر و عقاب اعمال در این ماه دو برابر است. باید سعی کرد با عمل به واجبات و اعمال ماه محرم به خدا نزدیک شد.

وی با بیان اینکه عدم لحظه شناسی خواص و همچنین بی بصیرتی مردم دوران امام حسین(ع) موجب شهادت ایشان و یاران با وفای ایشان شد، گفت: خواص و عوام جامعه امروز نیز باید از بی بصیرتی مردم آن زمان درس عبرت گیرند و همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشند.

استاد حوزه تبریز، افزود: رد اوامر و فرمایشات مقام معظم رهبری در حقیقت رد دستور امام زمان(ع) است و به معنی بی بصیرتی و عدم اطاعت پذیری از ایشان است، چرا که حضرت آیت الله خامنه ای، نائب امام عصر(ع) هستند.

وی، افزود: روشن و بدیهی است که هرکسی که در حال حاضر گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشد، موقع ظهور ایشان تابع امام زمان(ع) خواهد بود و هر کسی که نسبت به اوامر و دستورات ایشان بی توجه باشد، قطعا به هنگام ظهور نیز به دستورات امام عصر(ع) بی توجه خواهد بود.

آیت الله آل هاشم، افزود: انقلاب ما، صبغه فرهنگی دارد و همین الهی بودن است که رمز دوام و پایداری آن است  در غیر اینصورت تا حال شکست خورده بود.



تاريخ : 23 / 7 / 1394برچسب:, | 14:36 | نویسنده : میثم

پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید محمد تقی آل هاشم:

حوزه/ مردم مراقب افکار و سنت های غلطی که دشمن دارد در عزاداری ها کرده است، باشند، چرا که دشمن به دنبال تحریف عزاداری هاست و به خاطر آن تشیع لندنی را ایجاد کرده تا به خیال خود ریشه اسلام و انقلاب را بزنند.

آیت الله سید محمد تقی آل هاشم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، با بیان اینکه یکی از اهداف امام حسین(ع) امر به معروف و نهی از منکر بود، گفت: این واجب فراموش شده در شخصیت حضرت سیدالشهداء(ع) به طور ویژه متجلی شد.

وی، افزود: باید عوامل تقویت امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه شناسایی کرده و با رفع آنها، در صدد تقویت این مهم باشیم و بدانیم که احیای این مهم در حقیقت تبعیت عملی از حضرت امام حسین(ع) است.

امام جمعه موقت تبریز، افزود: برگزاری مراسمات عزاداری و سوگواری برای امام حسین(ع) در حقیقت تعظیم شعائر الهی، زنده نگه داشتن امامت و ولایت و احیای ارزش های دینی استف اما باید توجه داشت که تمام عزاداری های ما باید در شان حضرت سیدالشهداء(ع) و به دور از خرافات باشد.

وی، افزود: حضرت امام حسین(ع) در حادثه عاشورا، بر همه مسلمانان جهان نشان دادند که اهمیت اسلام و احیای شعائر دینی از جان، مال و خانواده ارزشمند تر است و این مساله برای همه ما یک درس بزرگ است.

آیت الله آل هاشم با بیان اینکه امام حسین(ع) در حادثه عاشورا همه را به اسلام و حفظ ارزش های دینی دعوت کردند و در این راه هم به شهادت رسیدند، گفت: ما نیز باید به تبعیت از ایشان، خود، خویشان و جامعه را به حفظ ارزش های اسلامی دعوت کنیم.

وی در خاتمه، افزود: مردم مراقب افکار و سنت های غلطی که دشمن وارد در عزاداری ها کرده است، باشند، چرا که دشمن به دنبال تحریف عزاداری ها هستند و به خاطر آن تشیع لندنی را ایجاد کرده اند تا به خیال خود ریشه اسلام و انقلاب را بزنند.



پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید محمد تقی آل هاشم:

تصاویر دیدار مردم تبریز با حضرت آیت الله سیدمحمدتقی آل هاشم در روز عید سعید غدیر خم (3)

 

 



پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید محمد تقی آل هاشم:

تصاویر دیدار مردم تبریز با حضرت آیت الله سیدمحمدتقی آل هاشم در روز عید سعید غدیر خم (2)

 

 

 

 



پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید محمد تقی آل هاشم:

تصاویر دیدار مردم تبریز با حضرت آیت الله سیدمحمدتقی آل هاشم در روز عید سعید غدیر خم (1)