مرید حضرت آیت الله سید محمد تقی آل هاشم:

تبریز/ واحدمرکزی خبر/ اجتماعی

پیکر پاک و مطهر یکی از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز تدفین شد.
پیکر این شهید والامقام و 20 ساله که در منطقه قصرشیرین تفحص شده بود، با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و کارکنان پایگاه دوم شکاری تبریز بر دوش امت حزب الله تشییع و پس از اقامه نماز توسط آیت الله سیدمحمدتقی آل هاشم امام جمعه موقت تبریز به خاک سپرده شد.
پیکر این شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در محوطه بیرونی مسجد امام صادق (ع) پایگاه دوم شکاری شهید تیمسار جواد فکوری تبریز آرام گرفت.



مرید حضرت آیت الله سید محمد تقی آل هاشم:

حسن

6 فروردين 1392 22:39
 
با سلام و تشکر از زحماتی که در خصوص جمع آوری این مطالب ارزشمند کشیده اید ، آیا من میتوانم از این عکسها و مطالب استفاده کنم

جوابیه :

سلام حسن آقا تشکر میکنم از اظهار لطف حضرتعالی، بله شما و همه خواندگان محترم این وبلاگ میتوانید از مطالب آن با ذکر منبع استفاده نمایید. ارادتمند میثم



  مرید حضرت آیت الله سید محمد تقی آل هاشم:

 

امام جمعه موقت تبریز گفت: دشمنان بار دیگر به انتخابات ریاست‌جمهوری چشم دوخته و امیدوار به نبود مشارکت مردم در این صحنه سیاسی هستند، اما بار دیگر مردم با حضور جهادی در انتخابات ریاست جمهوری حماسه سیاسی را رقم خواهند زد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله سیدمحمدتقی آل‌هاشم امروز در نخستین خطبه‌های نماز جمعه تبریز در سال 92 به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب مبنی بر حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره کرد و افزود: امروز همه وظیفه دارند برای تحقق رهنمودهای رهبری تلاش کنند.

وی گفت: نامگذاری امسال از سوی رهبری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی خیلی دقیق و اجرایی شدن آن به نفع کشور و ملت است.

امام جمعه موقت تبریز تصریح کرد: دشمنان در سال 91 خیلی تلاش کردند ملت ایران را منزوی کنند اما به فضل الهی درست عکس این عمل شد.

آیت‌الله آل هاشم ادامه داد: ملت ایران نه تنها منزوی نشد بلکه در دنیا با چشم تکریم و احترام به جمهوری اسلامی و ملت ایران نگریسته می‌شود.

وی مشارکت‌ حماسی مردم در انتخابات خرداد امسال را از ضروریات نامگذاری سال‌جاری به نام «حماسه سیاسی» دانست و اظهار کرد: حضور سیاسی مردم در انتخابات پیش‌رو نشان‌دهنده تجدید عهد با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و تثبیت نظام و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و مقام معظم رهبری است. حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری می‌تواند حماسه بزرگی باشد. 

حمایت از تولید ملی باید در سال حماسه اقتصادی باید ادامه یابد

آیت‌الله آل‌هاشم اقتصاد مقاومتی را محور ایستادگی مردم دانست و خاطرنشان کرد: حمایت از تولیدات ملی، خودکفایی در محصولات اقتصادی و تجاری‌سازی علم و فن‌آوری در سال حماسه اقتصادی باید بیش از گذشته مورد توجه مسئولان نظام قرار گیرد.

مسئولان مشکلات مردم را حل کنند

وی همچنین خواستار مهار تورم و گرانی از سوی دولت شد و  گفت: مدیران باید به مشکلات مردم رسیدگی کنند. 

امام جمعه موقت تبریز در ادامه خطبه‌های نماز جمعه امروز تبریز با اشاره به فرارسیدن عید نوروز اظهار کرد: صله ارحام، نظافت خانه و منزل و رأفت و عطوفت اسلامی و آشتی میان مردم از سنت‌‌های خوب این ایام است که باید تقویت شود.

وی با اشاره به معنای واقعی عید از نگاه اسلام و حضرات معصومان (ع) تاکید کرد: عید واقعی بنا به فرمایش امام صادق (ع) روزی است که در آن معصیت نشود و بنابراین هر روزی که در آن معصیت صورت نگیرد برای انسان مسلمان عید است.

امام جمعه موقت تبریز تصریح کرد: عید نوروز فرصتی برای پاک‌سازی درونی و کسب فضایل اخلاقی است و همانگونه که ظواهر پاکیزه می‌شوند، درون نیز باید پاک و آراسته شود.

تکریم و احترام به ایام فاطمیه

وی افزود: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند هم میهنان عزیز توجه داشته باشند، ایام فاطمیه در اواسط روزهای عید واقع شده پس تکریم این ایام بر همه لازم است.

آیت الله آل‌هاشم  گفت: اسلام دین فطرت است که هم بر شادی و هم بر حزن و اندوه در جای خود تاکید می‌کند. 

وی بار دیگر تکریم و احترام به ایام فاطمیه در اواسط روزهای عید را ضروری دانست.

براساس این گزارش، در نماز جمعه این هفته تبریز متن کامل پیام مقام معظم رهبری تهیه شده از سوی روابط عمومی شهرداری منطقه پنج تبریز بین نمازگزاران توزیع شد.

منبع : خبرگزاری فارس