مرید حضرت آیت الله سید محمد تقی آل هاشم:

تبریز- اعضای کانون های فرهنگی، هنری مساجد آذربایجان شرقی، شامگاه پنجشنبه با برپایی تجمعی در صحن امامزاده ˈسید حمزه(ع)ˈ تبریز، توهین به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امام جمعه موقت تبریز در این تجمع گفت: پیامبر اکرم(ص) راهنما و هادی برای افراد بشر بوده و پیامبران پیش از ایشان آمدنش را بشارت داده بودند.

آیت الله سید ˈمحمد تقی آل هاشمˈ، با تاکید بر منزلت و شان والای پیامبران در دین مبین اسلام اظهار کرد: احزاب و فرقه های اسلامی و حتی غیرمسلمانان از این توهین بی سابقه ناراحت بوده و تاکنون به روش های مختلف انزجار خود را از آن نشان داده اند.

در پایان این تجمع اعتراض آمیز، قطعنامه ای در محکومیت اقدام بی شرمانه ساخت فیلم توهین آمیز علیه ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام قرایت شد و حاضران با شعارهای الله اکبر و لبیک یا رسول الله حمایت خود را از این قطعنامه اعلام کردند.

صادرکنندگان این قطعنامه ساخت فیلم اهانت آمیز علیه ساحت پیامبر اعظم(ص) را نشانه آخرین تلاش های آمریکا و صهیونیزم برای حذف ارزش های اسلامی در غرب عنوان کردند و آن را سناریوی اسلام هراسی و اسلام ستیزی دانسته اند که در آغاز هزاره سوم فراتر از سرزمین و امت اسلامی وارد فاز تهاجم ضد ارزش ها و باورهای اسلامی شده است.