پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید محمد تقی آل هاشم:

امام جمعه موقت تبریز با بیان اینکه پایه اقتصاد کشور باید بر اساس استفاده از تولید داخلی برنامه‌ریزی شود، گفت: تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور تحقق بیانات رهبری در اجرای اقتصاد مقاومتی است.

 خبرگزاری فارس: راه برون رفت از مشکلات اقتصادی تحقق بیانات رهبری در اجرای اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله سیدمحمدتقی آل‌هاشم امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز در مصلای امام خمینی(ره) این شهر با یادآوری بیانات روشنگرانه رهبر معظم انقلاب در جمع مردم تبریز، با قدردانی مجدد از حضور پرشکوه و عزتمندانه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: اگر صدبار هم این تشکر تکرار شود، باز هم جا دارد و باید در مقابل این روحیه و بصیرت ملت ایران تعظیم کرد.

وی یکی از آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری را مسئله توسعه تولید، خودکفایی و پیشرفت اقتصاد کشور دانست و گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو صرفه‌‌جویی، عزم ملی، مدیریت جهادی و افزایش تولید است.

آیت‌الله آل‌هاشم تصریح کرد: حل مشکلات اقتصادی در دست تولیدکنندگان و صنعتگران است و آنها می‌توانند در زمینه ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی و نیز افزایش تولید مفید باشند.

امام جمعه موقت تبریز تنها راه مبارزه با تحریم‌های آمریکایی و غرب را عمل به منویات مقام عظمای ولایت و الزامات اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: مشکلات اقتصادی جامعه در سایه توجه به تولید، صنعت و صرفه‌جویی است.

آیت‌الله آل‌هاشم از تولیدکنندگان خواست نسبت به افزایش کیفیت تولیدات خود حساس باشند، تاکید کرد: تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور و ناکام کردن دشمن در تحمیل تحریم‌ها، تحقق بیانات رهبری در اجرای اقتصاد مقاومتی است.

وی تصریح کرد: بیانات مشفقانه و دلسوزانه رهبری را که حرف دل مردم بود با جان و دل شنیدیم و از اظهار لطف معظم‌له به مردم آذربایجان و از رهنمودهای ایشان در زمینه مسائل سیاست خارجی و داخلی سپاسگزار بوده و نهایت تشکر خود را اعلام می‌کنیم.

امام جمعه موقت تبریز در بخش دیگری از سخنانش به پنجم جمادی الاول سالروز ولات با سعادت عقیله بنی هاشم زینب کبری (س) و روز پرستار اشاره کرد و افزود: دختر امیرمومنان علی (ع) یکی از برجسته‌ترین زنان عالم است، این بانوی گرامی علاوه بر تقوا، پارسایی، زهد و عفت و عصمت، قهرمان صبر و استقامت بود و ایشان الگوی مبارزه با ظلم و ستم در تاریخ بشریت شناخته شده است.

 اخبار مرتبط:

واحد مرکزی خبر: 

خطيب جمعه تبريز: اقتصاد مقاومتي راه برون رفت از مشکلات اقتصادي است

خبرگزاری ایسنا: