مرید حضرت آیت الله سید محمد تقی آل هاشم:

تبریز- امام جمعه موقت تبریز گفت: با تدبیررهبر معظم انقلاب خلق حماسه سیاسی در انتخابات بوقوع پیوست.

آیت ا... ˈسیدمحمد تقی آل هاشمˈ در خطبه های نماز جمعه تبریز با تقدیر از حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی اظهارکرد: ما از هر لحاظ مدیون رهبر معظم انقلاب هستیم که با تدابیر هوشمندانه خود نقشه های دشمنان را خنثی کردند.

وی افزود: بعد از امام راحل(ره)، معظم له با درایت و هوشمندی تمام مشکلات موجود را حل و کشور را از تمام گردنه ها بخوبی رهبری کردند.

امام جمعه موقت تبریز گفت: به منتخب مردم تبریک می گوییم و امیدواریم که با تدبیر و درایت و تشریک مساعی در جهت حل مشکلات جامعه، معیشتی مردم و رفع معضل بیکاری تلاش کند.

وی از حضور سایر نامزدهای ریاست جمهوری در عرصه انتخابات تقدیر کرد و افزود: امروز دوران رقابت تمام شده و بقیه نامزدها باید دست در دست هم دولت جدید را در مسیر خدمت به کشور یاری دهند.

آیت ا... آل هاشم خاطرنشان کرد: حضور گسترده و با شکوه مردم در انتخابات به همه جهانیان نشان داد آنان به نظام، کشور و روحانیت علاقه دارند و هرگز تحت تاثیر تبلیغات بیگانگان قرار نمی گیرند.

وی با اشاره به سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران گفت: این شهید بزرگوار در دوران دفاع مقدس ایثارگری و جانفشانی های زیادی در راه کشور انجام داد.

امام جمعه موقت تبریز با اشاره به سالروز صدور فرمان امام خمینی مبنی بر تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهارکرد: تبلیغ احکام اسلامی وظیفه همگانی است اما روحانیان و مراجع تقلید برای گسترش اسلام در جای جای بلاد اسلامی باید همت مضاعف داشته باشند.

منبع : ایرنا



مرید حضرت آیت الله سید محمد تقی آل هاشم:

 

امام جمعه موقت تبریز ضمن اشاره به فضائل ماه شعبان، و منوط به فرمایشات مقام معظم رهبری به بیان اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری پرداخت.

به گزارش گروه دریافت خبرخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، به نقل از روابط عمومی فرمانداری تبریز، آیت‌الله آل‌هاشم در جمع کارکنان فرمانداری اظهار کرد: حضور آگاهانه و پرشور مردم در صحنه‌های سیاسی کشور به ویژه در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، حماسه عظیم سیاسی را خلق کرده و وفاداری به انقلاب اسلامی و اطاعت از ولایت مطلقه فقیه را به مردم دنیا ثابت خواهد کرد و این امر خطیر ناامیدی دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی را به همراه خواهد داشت.

وی افزود: اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در عمران و آبادانی شهر، مقاوم سازی و زیباسازی فضای شهری و روستایی اهمیت بسیار ویژه‌ای دارد که حضور مردم در پای صندوق‌های رأی و انتخاب آگاهانه و اصلح، نشانگر ارزش‌گذاری مردم به حقوق فردی و شهروندی خویش است.